Dünyaca ünlü moda devi krize boyun eğdi! Türkiye’de de mağazaları vardı

Burberry Organizasyonel Değişikliklerle Maliyet Tasarrufu Hedefliyor

Burberry, şirketin verimliliğini ve karlılığını artırmak amacıyla organizasyonel değişiklikler yapacağını duyurdu. Şirketin 2027’ye kadar 60 milyon sterlin ek tasarruf sağlamayı hedeflediği belirtildi. Daha önce duyurulan 40 milyon sterlinlik tasarruf programına ek olarak, yıllık toplam tasarruf miktarının 100 milyon sterline çıkarılacağı açıklandı.

İşten çıkarmalar ve satın alma ile gayrimenkul harcamalarında verimliliğin artırılması gibi önerilen önlemlerin, personel maliyetlerinde tasarruf sağlayacağı vurgulandı.

Burberry, 1856 yılında İngiltere’de kurulan ve lüks ürünleriyle, özellikle damalı eşarplarıyla tanınan bir markadır. Geçen mali yılda, Çin’de talep düşüşünün etkisiyle 26 milyon sterlin faaliyet karı elde ettiği bildirildi.

Şirket, bir önceki mali yılda ise 418 milyon sterlin faaliyet karı elde etmişti.

Related Posts

Kazada yeni aldığı aracın hava yastıkları patlamadı! Ünlü şirkete 5.5 Milyon TL’lik dava

Aydın’da bir şahıs sıfır kilometre aldığı 2024 model araçla yaptığı kaza sonucu hava yastıkları açılmayınca tüketici mahkemesine başvurup ünlü şirketten davacı oldu.

Rekabet Kurumu soruşturmayı tamamladı: OPET’e 131 milyon TL ceza kesildi

Rekabet Kurumu soruşturmayı tamamladı: OPET’e 131 milyon TL ceza kesildi

1.5 milyonun altındaki modeller açıklandı: İşte en ucuz sıfır araçlar listesi; Togg, Fiat, Renault, Hyundai, Opel, BYD, Kia otomobil fiyatları

Türkiye otomobil pazarında sıfır araçlara olan ilgi artmaya devam ediyor. Güncel fiyatlar doğrultusunda hazırlanan listeye göre, çeşitli marka ve modeller hâlâ 1.5 milyon TL’nin altında satışa sunuluyor. Fiat, Hyundai, Opel, Citroën ve Renault gibi …

Bakan Kacır: Güçlü uluslararası iş birlikleri içinde yer almaya devam edeceğiz

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Cenevre’de düzenlenen Dünya Fikri Mülkiyet Teşkilatı (WIPO) Bakanlar Politika Diyaloğu Toplantısı’na katıldı.

Son dakika! İnternet satışlarında zorunluluk getirildi

Yurtdışından satış yapan e-Ticaret platformlarının Türkiye’de temsilcilik bulundurmaları bir süredir gündemdeydi. Daha önce yapılan açıklamalarda, temsilcilik başta olmak üzere bazı şartları yerine getirmemeleri halinde bu platformlara yaptırım …

Tüketiciyi yanıltan tanıtımlar için 141 milyon lira ceza!

Ticaret Bakanlığı bünyesindeki Reklam Kurulu, bu yılın ilk 6 ayında, tanıtımlardaki aldatıcılık, bilgi eksikliğinin istismar edilmesi, ekonomik çıkarların etkilenmesi gibi kusurlar nedeniyle 141 milyon 123 bin 32 lira idari para cezası uyguladı.